Το βασικό χαρακτηριστικό ενός ηλεκτροκινητήρα που τον κάνει να υπερτερεί σε σχέση με έναν βενζινοκινητήρα είναι η ασύγκριτα μεγάλη ροπή του που αποδίδεται στο μεγαλύτερο εύρος στροφών του. Αντίθετα ένας συμβατικός βενζινοκινητήρας αποδίδει το μέγιστο της ροπής του, και της δύναμής του, σε συγκεκριμένες στροφές.
Ο ηλεκτροκινητήρας που βρίσκεται μέσα στον τροχό έχει άμεση μετάδοση της κίνησης στον τροχό χωρίς να υπάρχει κάποιο σύστημα μετάδοσης της κίνησης με αλυσίδα ή ιμάντα κλπ. που ως γνωστό έχει απώλειες. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι έχουμε το μέγιστο κέρδος σε δύναμη άρα κέρδος και σε ενέργεια. Ο συμβατικός βενζινοκινητήρας πρέπει να δουλεύει, έστω και στο ρελαντί, ενώ το όχημα είναι σταματημένο και έτσι είναι απόλυτα αναγκαία η χρήση κάποιου συστήματος μετάδοσης της κίνησης με αλυσίδα ή ιμάντα κλπ. Λόγω των απωλειών που έχει αυτό μας κοστίζει σε δύναμη και ενέργεια άρα και σε καύσιμο.
Ο ηλεκτροκινητήρας μας λειτουργεί με τριφασική τάση που παρέχεται από τον εναλλάκτη (Accelerator) και δεν έχει ψύκτρες (καρβουνάκια) ή λάδια κλπ. με αποτέλεσμα να μην χρειάζεται συντήρηση. Η κίνηση δημιουργείται επαγωγικά από τους μαγνήτες που υπάρχουν εσωτερικά και στην περίμετρο του κινητήρα, η οποία εφάπτεται στον τροχό, σε σχέση με τα σταθερά πηνία που βρίσκονται στο κέντρο του κινητήρα, όταν αυτά διαπερνιούνται από τάση.
Ο ηλεκτροκινητήρας μας ψύχεται με αέρα καθώς δεν θερμαίνεται υπερβολικά με αποτέλεσμα να μην υπάρχει η ανάγκη υδρόψυξης (αντλιών, ψυγείου, αντιψυκτικού υγρού κλπ.) και επιπλέον συντήρηση αυτών.
Τα ηλεκτροκίνητα μηχανάκια υπερτερούν σε οδηγική συμπεριφορά σε σχέση με τα βενζινοκίνητα λόγω του κινητήρα, που βρίσκεται εντός του τροχού (μεγαλύτερη ροπή), αλλά και της μπαταρίας, που βρίσκονται στο χαμηλότερο δυνατό σημείο. Ως αποτέλεσμα χαμηλότερο κέντρο βάρους συγκριτικά με ένα βενζινοκίνητο μηχανάκι Συνήθως, στα βενζινοκίνητα μηχανάκια, το ντεπόζιτο της βενζίνης βρίσκεται κατ’ ανάγκη ψηλά και ο βενζινοκινητήρας βρίσκεται πιο ψηλά από τον τροχό κάνοντας την μοτοσικλέτα πιο βαριά και πιο δυσκίνητη όταν ελίσσεται.
Απόκτησε τα οχήματα EMW με 36 δόσεις μέσω πιστωτικής.